strona głównanewso klubiecennikharmonogramopis zajęćkontakt

Agnieszka

  • instruktor fitness, pilates, zdrowy kręgosłup
  • dyplom OM Basic Aerobic Instruktor
  • uprawnienia państwowe ze specjalnością Aerobik w szkole Open Mind
  • instruktor w łódzkim klubie Rytm
  • szkolenie OM Ball, OM Fitness dla dzieci
  • szkolenie prozdrowotne OM Spina-Fit I, OM Senior, OM Osteo&Meno-Fit
  • szkolenie pilates - IFAA

Ewa

  • instruktor fitness, yoga
  • szkolenie fitness w Akademii Zdrowia
  • szkolenie yogi w szkole Open Mind - wg metody Iyengara
  • konwencje i warsztaty fitness
  • warsztaty taneczne dla dzieci
belka dolna

Energia Fitness Studio

Tomaszów Mazowiecki
Email: studio@energia-fitness.pl
Tel: +48 693-777-347

news

Kochani,

Otwarcie siłowni i sal fitness jest zaplanowane w Polsce dopiero w 4 etapie odmrażania gospodarki i nie wiadomo niestety jak to będzie też wyglądało....

Cieszę się, że część z Was ćwiczy w domu, ale wiem też, że samemu jest się ciężko zmotywować i systematycznie trenować.

Od 18 maja zapraszam Was na treningi na boisku Szkoły Podstawowej nr 1 w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, i tak plan na najbliższe dni jest taki:

poniedziałek - 18.05.2020 

  • godz. 10.00 - trening prozdrowotny ( zdrowy kręgosłup, joga, stretching ) - Agnieszka
  • godz.17.00 - taki sam trening jak rano, Agnieszka

wtorek - 19.05.2020

  • godz.18.00 - joga godzinna z Ewą

 

Jak jesteście zainteresowani, macie jakies pytania to piszcie do mnie: 693 777 347 - Agnieszka.

 

 

Uruchomiłam również Facebooka - szukajcie Studio Energia Tomaszów Maz. - tam będę wstawiała krótkie filmiki treningowe.

 

 

Podstawowy trening ogólnorozwojowy:

1. Rozgrzewka - 5-7 minut, krążenia barkami, koła rękoma, marsz, lekki bieg, włączcie swoją ulubioną muzykę i np. chwilę potańczcie, tak by zrobiło się lekko ciepło

 

2. Przysiady - ok. 20 powtórzeń

3. Wykroki - po 15 powtórzeń na każdą nogę

4. Deska - ok. 1 minuty, można modyfikować, na przedramionach, na całych rekach

5.Mięśnie brzucha - proste, skośne, po 20 powtórzeń

6. Pies z głową w górę, pies z głową w dół - chwile potrzymać, 5 razy

7. Koci grzbiet - 5 razy

8. Pozycja "małego żółwia" - zostać chwilę, głęboko i świadomie pooddychać

 

Kochani dbajcie o siebie i o bliskich, zachowajcie spokój, wzmacniajcie odporność, m.i. teraz naturalnymi kiszonkami, unikajcie przetworzonych produktów, spędźcie ten czas  z rodziną, tyle na ile można na łonie przyrody, z ksiązką,  ze sobą samym. Do zobaczenia, oby jak najszybciej, Agnieszka i Ewa.

 

 

strona główna|news|o klubie|cennik|harmonogram|opis zajęć|kontakt
Copyrights 2008-2012 Energia Fitness Studio. Wszelkie prawa zastrzeżone