strona głównanewso klubiecennikharmonogramopis zajęćkontakt
  • Shape - popularne i lubiane zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała. Dzięki Shape ciało staje się jędrniejsze i pozbywamy się podskórnej tkanki tłuszczowej. Trening dla każdego i w kazdym wieku.                                                                                                                                               + Płaski brzuch - szczególną uwagę przykładamy mięśniom brzucha i ćwiczymy je mocniej i dłużej.
  • Tbc - trening mieszany, zawiera ćwiczenia wzmacniające i częściowo wydolnościowe, wzmacnia i polepsza wytrzymałośc organizmu, powoduje efektywne wyszczuplenie i spala tkankę tłuszczową. 
  • MixStep - trening również mieszany z wykorzystaniem stepu, dla osób średniozaawansowanych, poprawia wydolność organizmu, spala tkankę tłuszczową i delikatnie wzmacnia mięśnie ciała.  
  • Step - zajęcia typowo wydolnościowe o ciekawych kombinacjach choreograficznych wynikających z kreatywności instruktora, są doskonałym treningiem dla ciała i umysłu, spalają dużo energii z tkanki tłuszczowej, wpływają na poprawę koordynacji i pamięci ruchowej.
  • Plus 50 - gimnastyka o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń przeciwko osteoporozie, przeznaczona dla osób w średnim i starszym wieku i dla osób z nadwagą, gimnastyka poprawia przede wszystkim pracę serca, krążenie oraz wzmacnia kości, które z wiekiem są bardziej podatne na złamania i urazy.  
  • Zdrowy Kręgosłup - to profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, efektem jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka, ten rodzaj zajęć przeznaczony jest dla osób, które pracują przeważnie w pozycjach siedzących i nie mają na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową pozycję, odpowiednio ułożony program pomaga zapobiegać wadom postawy i bólom stawów oraz likwiduje napięcie mięśni.
  • Pilates- ta technika ćwiczeń wzmacnia mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa, powoduje wysmuklenie całego ciała, pomaga wyszczuplić brzuch oraz zniwelować dolegliwości bólowe ze strony kregosłupa. Uczy prawidłowego oddechu, świadomości własnego ciała oraz koncentracji. Zajęcia odbywają się w spokojnej atmosferze, są skuteczne i wymagające, dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. 
  • Joga - to doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) - rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii, trening jogi wymaga koncentracji i ćwiczenia wysiłku mięśni z oddechem, buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy oraz wycisza umysł‚, dodaje energii i siły w codziennym życiu, każde zajęcia kończą się relaksem.
belka dolna

Energia Fitness Studio

Tomaszów Mazowiecki
Email: studio@energia-fitness.pl
Tel: +48 693-777-347

news

Kochani,

Otwarcie siłowni i sal fitness jest zaplanowane w Polsce dopiero w 4 etapie odmrażania gospodarki i nie wiadomo niestety jak to będzie też wyglądało....

Cieszę się, że część z Was ćwiczy w domu, ale wiem też, że samemu jest się ciężko zmotywować i systematycznie trenować.

Od 18 maja zapraszam Was na treningi na boisku Szkoły Podstawowej nr 1 w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, i tak plan na najbliższe dni jest taki:

poniedziałek - 18.05.2020 

  • godz. 10.00 - trening prozdrowotny ( zdrowy kręgosłup, joga, stretching ) - Agnieszka
  • godz.17.00 - taki sam trening jak rano, Agnieszka

wtorek - 19.05.2020

  • godz.18.00 - joga godzinna z Ewą

 

Jak jesteście zainteresowani, macie jakies pytania to piszcie do mnie: 693 777 347 - Agnieszka.

 

 

Uruchomiłam również Facebooka - szukajcie Studio Energia Tomaszów Maz. - tam będę wstawiała krótkie filmiki treningowe.

 

 

Podstawowy trening ogólnorozwojowy:

1. Rozgrzewka - 5-7 minut, krążenia barkami, koła rękoma, marsz, lekki bieg, włączcie swoją ulubioną muzykę i np. chwilę potańczcie, tak by zrobiło się lekko ciepło

 

2. Przysiady - ok. 20 powtórzeń

3. Wykroki - po 15 powtórzeń na każdą nogę

4. Deska - ok. 1 minuty, można modyfikować, na przedramionach, na całych rekach

5.Mięśnie brzucha - proste, skośne, po 20 powtórzeń

6. Pies z głową w górę, pies z głową w dół - chwile potrzymać, 5 razy

7. Koci grzbiet - 5 razy

8. Pozycja "małego żółwia" - zostać chwilę, głęboko i świadomie pooddychać

 

Kochani dbajcie o siebie i o bliskich, zachowajcie spokój, wzmacniajcie odporność, m.i. teraz naturalnymi kiszonkami, unikajcie przetworzonych produktów, spędźcie ten czas  z rodziną, tyle na ile można na łonie przyrody, z ksiązką,  ze sobą samym. Do zobaczenia, oby jak najszybciej, Agnieszka i Ewa.

 

 

strona główna|news|o klubie|cennik|harmonogram|opis zajęć|kontakt
Copyrights 2008-2012 Energia Fitness Studio. Wszelkie prawa zastrzeżone